niedziela, 12 lipca 2015

Kilka słów

Więc tak, zanim zacznę pisać to FanFiction, chciałabym w kilku słowach wyrazić siebie.

Mam na imię Julia (nick mówi wszystko) mam 15 lat i pochodzę z małego miasta na Mazurach. Nie jestem ideałem, choć bardzo chciałabym być. Nie lubię zimy, chodź co roku muszę się z nią zmierzyć. Kocham wiosnę oraz lato, kiedy przyroda budzi się do życia.

Jestem bardzo nerwowa, niecierpliwa. Zazwyczaj za dużo mówię, większość mojej rodziny i znajomych uważa mnie za gadułę, jednak czasem potrzebuję chwili samotności. Jestem miła, pomocna i optymistyczna (niezależnie od sytuacji). Nienawidzę ludzi, którzy kłamią w oczy, myślę, że najgorsza prawda jest lepsza od kłamstwa. Staram trzymać się tej zasady i mówić otwarcie innym co w danej chwili myślę. Lubię obserwować innych ludzi i zawierać nowe znajomości (więc jeśli ktoś do mnie napiszę, będzie bardzo mi miło)

Uwielbiam pisać, daje mi to radość. Piszę dla siebie, niestety często mój zapał wygasa i nie dokańczam swoich opowiadań. Poza pisaniem lubię słuchać muzyki, jest to taka moja odskocznia. Ostatnimi czasy słucham One Direction, Ed'a Sheeran'a, Fifth Harmony i Ariany Grande. Muzyka poprawia mi humor zawsze.

Opowiadanie założyłam pod wpływem impulsu. Mam nadzieję, że będę go prowadzić dłużej niż kilka miesięcy.
Witam i pozdrawiam wszystkich zaglądających tu - przypadkiem i nie przypadkiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz